[smartdoctor] OVO REFORMA HMP NE MOŽE POKRITI !!!!

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Aug 2011 02:03:26 +0200

Kolegice i kolege,

             lijepo molim, sve koji znaju, da na ovu listu napišu županije,
tj.mjesta, u kojima je ovo ljeto bila otvorena "Turistička ambulanta".

Također, molim iskustva s plaćanjem iste, kao i broj pacijenata koji su kroz
njih prošli (mjesečno i dnevno).

One kolege koji redovito rade na obali, također molim da napišu koliko je
povećan broj pregleda koje su imali tijekom ljetnjih mjeseci, tj.broj
pregledanih turista.

            S druge strane, molim statistiku pregleda tijekom ljetnjih
mjeseci u kontinentalnim ambulantama za vrijeme rada zamjenskih ambulanti,
tj.razliku u usporedbi sa svakodnevnim radom u preostalom dijelu godine.

Unaprijed hvala svima koji će se odazvati ovom pozivu.

S poštovanjem,

Senad Muslić, dr.med., spec.OM

Predsjednik Povjerenstva za PZZ