[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Mreža, Nova "plava knjiga"

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 7 Aug 2012 12:20:42 +0200

Sviđa mi se ova Vaša opservacija.Pogađa u srž problema.Mislim da bi trebali
težiti da imamo sve više timova sa što manje pacijenata, odnosno s
optimalnim brojem koji će odrediti struka(stalno se pozivamo na
popterećenosti  i prevelik br.pacijenata) i sa što većim cijenama usluga.
L.p.Lada

Dana 7. kolovoza 2012. 11:17 Rudika Gmajnić <rudika.gmajnic@xxxxxxxxxxx> je