[smartdoctor] Re: novi ugovori

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 May 2013 13:55:15 +0200

Ja sam potpisala, djelatnice HZZOa su mi sa smješkom rekle da mene nisu
očekivale . Ja sam rekla - "To je preporuka KoHOMa."
Rekle su mi da moji ugovori nisu potpisani od Dr Varge , ali da drugi
uglavnom jesu. I da će oni odmah to javiti u Zagreb.
Meni se *ne *čini da sam (ja ili Kohom ) pokleknuli. Veliki timovi su
dobili sigurnost , mali i srednji su dobili nešto bolju zaradu+ rizik.
i nastavljamo dalje

Dana 2. svibnja 2013. 11:27 Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx> je