[smartdoctor] Re: nove ponude

  • From: Alen Stojanović <astojano@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Jan 2014 23:32:15 +0100

Svježe sa Ceziha, vezano za posebna dežurstva:

"s obzirom na iznimno kratke rokove, Zavod produžuje rok za dostavu ponuda
zaključno do 31. siječnja 2014. godine, a županije će prema do sada
pristiglim ponudama koje ćemo im dostaviti nakon 7. siječnja, organizirati
dežurstvo tijekom mjeseca siječnja"

Lijepi pozdrav iz Osijeka

Alen

  _____