[smartdoctor] nove ponude

  • From: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Jan 2014 19:09:04 +0100

Dragi kolege,
Nove ponude za ugovaranje vrlo su zanimljive za domske doktore.
Mogu se pogledati na Cezihovoj informativnoj, početnoj stranici gdje su
posebno izdvojene ponude za koncesionare i ponude za dz-ove.
Ono što je potrebno pogledati: 1. posebna dežurstva - i do sada su
funkcionirala u Zagrebu /otkad radim, 20 godina, dežuram u posebnom
dežurstvu subotom poslijepodne, nedjeljom i blagdanom/ te su bila plaćena
neto 250kn liječniku pod obrazloženjem da dz dobije određenu fiksnu svotu
za dežurstva mjesečno i rasporedi je na timove koji dežuraju/broj timova i
lokacije dežurstva utvrđuje Županija/.  Prema novoj ponudi organizacija
ostaje ista /broj i raspored određuje Županija/, ALI, timovi više ne
dobivaju niti tih simboličnih i jadnih/oprostimiboženabahatosti/ 250kn NEGO
rad u dežurstvu kroz DTP si lijepo uprihoduje poslodavac tj. DZ. Naravno,
nas zaposlenike se naprosto rasporedi i odredi, nema tu nikakvog izbora
niti pristanka, a o plaći ??? Pa dobro ljudi moji jel to nikome nije upalo
u oči? 2. PEER grupe: kako će se honorirati i stimulirati domski dr kada se
sastanci bilježe kao DTP? I, napomenula mi kolegica Željka, kolege u
izoliranim ambulantama - kako i u koje vrijeme/radno ili izvan radnog
vremena/ i na čiji trošak i gdje će dolaziti na sastanke? U Zagrebu je
odnos koncesije i domskih negdje 40/60, sve više je domskih dr, kolege nije
lij vrijeme da se probudimo?
U ovom trenutku mogu samo apelirati na naše povjerenstvo pri komori- to je
tijelo koje je, sigurno, naše predstavničko tijelo- molim vas da/ponovo???/
uputite dopis hzz-o i mz radi razrješenja ove diskriminacije i nepravde.
Moglo bi i u LN ukazati na ovaj problem/posljednji broj ne spominje
problematiku novog ugovaranja i domskih liječnika/
Ja sam spremna sudjelovati u svim aktivnostima gdje za to ima potrebe i
poziva.Svakako nitko sam ne može ništa.
--
Nataša