[smartdoctor] Re: muke po MR

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Jul 2015 09:32:30 +0200

Mi smo za nase pacijente potrosna roba.Sto se vise oko njih trudimo to
manje vrijedimo.Kad i kako ce se upisati to je njihova stvar.Moje je da dam
up..Pa mi smo za njih samo propisivaci up.po mogucnosti po njihovim
zeljama.Kad sam pokusala sa suprugom razgovarati na tu temu poklopio me i
rekao:"Znas li ti koliko ima takvih i mnogo gorih slucajeva?"(medicinskih)
I od tada ni ja ne koristim poznanstva iako mi je suprug voditelj, Zavoda
za digestivnu kirurgiju nego za sabe placam C.O.(dopunsko i dodatno
osiguranje)
Sto se tice konkretnog slucaja medicinski:Imala sam sada pokojnog pacijenta
kojem CT nije pokazao glioblastom.Magnet je sam platio.
L.p.Lada
Usporedbe radi platila sam ciscenje male okucnice 1500 kn.Kad sam dosla
zatekla sam vrt kakav sam i ostavila prije "ciscenja.", i naravno sama sam
ocistila.A za toliko kn.ja radim 5 dana.
Sretna sam da od nevjerice nisam dobila infarkt.
Dana 24. srp 2015. 08:57 osoba "Silvestra Kolega" <
silvestra.kolega@xxxxxxxxx> napisala je:

A kad sam ja to isto sa svojom kćeri prošla ,prošlo ljeto, kolegica
neurolog je rekla da ne može na HZZO trošak, istog dana sam išla u
privatnu polikliniku,,,
A za pacijente niti ne pokušavam ništa dogovoriti telefonom već godinama
, kolegice , pa oni svoje veze koriste za sebe , znate li Vi koliko košta
postavljanje el. energije u vikendici!
A od vas/nas nikad nikakve koristi!
Nemojte biti tužna , nema smisla...
U posljednjih 10-15 godina jedino na telefon mi odgovorio ljubazno dr sa
Klaićeve Jadrešin , svaka čast izuzecima koji potvrđuju pravilo..

Dana 23. srpnja 2015. u 12:44 Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx> je napisao/la:

Evo primjera kako funkcionira naš sustav .
Pacijentica , 35 godina, do sada zdrava, ima polimorfne neruloške
tegobe. Obrađena kroz dnevnu bolnicu, ct uredan, eeg difuzno promijenjen.
Na preporučenu th, vitamini,analgetici,sedativi ništa bolje , šaljem je
ponovo neurologu koji predloži Mr mozda i cervikalne kralježnice s
angiografijom.
Pismeno dg cephalea in obs...., ali pacijetnici usmeno rečeno da može
biti multipla ili tumor koji nije uhvaćen ct-om i da bi dobro bilo da što
prije napravi MR i naravno javite
se svom liječniku. Pacijentica sluđena, suosjećam sa ženom , nema novaca
da plati, a i zašto bi u konačnici platila kad ima opravdano indikaciju za
pretragu.
Cijelo dopodne zovem redom sve bolnice koje imaju MR ( redovnim putem
može doći na red krajem godine) . Nitko ništa ne može pomoći jer je sve
naravno popunjeno , a i po papirima
ona nije hitna. Nađem u poliklinici Drinković akciju na magnet gdje može
napraviti u pola cijene tj platila bi 2000 kuna, umjesto 3800 i to mi se
učini najprihvatljivije rješenje, daju još i obročno
plaćanje.
Zovem ženu da joj kažem da je ovo jedino što sam mogla učiniti za nju u
ovom trenutku, a ona mene tješi. Doktorice , hvala na brizi, evo ja
sredila. Muž jutros bio na kavi i pričao kolegi s posla ( nisu liječnici,
već električari ).
Ne beri bajo brigu, imam ja vezu u O......, tamo radi taj i taj , nazvao
ga isti tren mobitelom i ženi rečeno u subotu neka dođe ,sve će se
riješiti.
Usput taj i taj..... u bolnici toj i toj jutros me mrtav hladan otpušio
da nema nikakve šanse da se išta napravi.
Drago mi je zbog moje pacijentice da žena konačno okonča agoniju.... ,
ali sam tužna i jadna , zar ja kao liječnik i moja molba ne značim ništa.
A onda električar , nije namjera da nekog uvrijedim, rješava problem
telefonskim pozivom.
Samo mogu reći, jadna li nam majka , gdje mi živimo.