[smartdoctor] muke po MR

  • From: Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Jul 2015 12:44:29 +0200

Evo primjera kako funkcionira naš sustav .
Pacijentica , 35 godina, do sada zdrava, ima polimorfne neruloške tegobe. Obrađena kroz dnevnu bolnicu, ct uredan, eeg difuzno promijenjen.
Na preporučenu th, vitamini,analgetici,sedativi ništa bolje , šaljem je ponovo neurologu koji predloži Mr mozda i cervikalne kralježnice s angiografijom.
Pismeno dg cephalea in obs...., ali pacijetnici usmeno rečeno da može biti multipla ili tumor koji nije uhvaćen ct-om i da bi dobro bilo da što prije napravi MR i naravno javite
se svom liječniku. Pacijentica sluđena, suosjećam sa ženom , nema novaca da plati, a i zašto bi u konačnici platila kad ima opravdano indikaciju za pretragu.
Cijelo dopodne zovem redom sve bolnice koje imaju MR ( redovnim putem može doći na red krajem godine) . Nitko ništa ne može pomoći jer je sve naravno popunjeno , a i po papirima
ona nije hitna. Nađem u poliklinici Drinković akciju na magnet gdje može napraviti u pola cijene tj platila bi 2000 kuna, umjesto 3800 i to mi se učini najprihvatljivije rješenje, daju još i obročno
plaćanje.
Zovem ženu da joj kažem da je ovo jedino što sam mogla učiniti za nju u ovom trenutku, a ona mene tješi. Doktorice , hvala na brizi, evo ja sredila. Muž jutros bio na kavi i pričao kolegi s posla ( nisu liječnici, već električari ).
Ne beri bajo brigu, imam ja vezu u O......, tamo radi taj i taj , nazvao ga isti tren mobitelom i ženi rečeno u subotu neka dođe ,sve će se riješiti.
Usput taj i taj..... u bolnici toj i toj jutros me mrtav hladan otpušio da nema nikakve šanse da se išta napravi.
Drago mi je zbog moje pacijentice da žena konačno okonča agoniju.... , ali sam tužna i jadna , zar ja kao liječnik i moja molba ne značim ništa.
A onda električar , nije namjera da nekog uvrijedim, rješava problem telefonskim pozivom.
Samo mogu reći, jadna li nam majka , gdje mi živimo.