[smartdoctor] krejzih i numeric outcame measures

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jan 2015 23:16:18 +0100

Ja bih naglasak stavio na nešto drugo.  Uprave je spektakularna bezobraznost i
bezobzirnost onih koji su tempirali trenutak za ovo eksperimentiranje sa
sustavom.  Očito se znalo da će biti problema jer su u nekim županijama kolege
pitali imaju li dovoljno uputnica i recepata za dane koji slijede jer bi im
mogli zatrebati.

Znači, igranje sa sustavom pri čemu se nije ništa dramatično novoga uvelo sa
prvim datumom u godini, i nije se prešlo ni na kakav radikalno novi sustav
(koji bi bilo prekomplicirano preuređivati tijekom godine zbog potencijalnih
problema ili čak nemogućnosti izrade godišnjih izvješća, financijskih obračuna
itd), učinjeno je svojevoljno i bez ikakve potrebe baš u ovom trenutku.

Dakle, trenutku kad se rade godišnja izvješća (ili se bar pripremaju), kad su
se radila mjesečna izvješća koja su se morala napraviti u kratkom roku jer su
se nizali neradni dani jedan za drugim, a koja nisu mogla biti predana sa
zakašnjenjem jer se ne bi priznali računi ako se prekorači rok nakon kojega
HZZO više ne može fakturirati i isplatiti ih, i kao najvažnije u vrijeme kad je
valjda polovina kolega bila na godišnjem odmoru a svi mi ostali radili za dva
tima, nerijetko i u različitim programima i snalazili se jedva i u normalnim
okolnostima.  Ovako smo ostavljali neriješene situacije u svojim ordinacijama,
odlazili u tuđe gdje opet nismo mogli obaviti sve što se očekivalo, vraćali se
natrag u svoje da vidimo možemo li dovršiti propušteno ili ćemo i dalje raditi
ručno, i tako dan za danom.

A možda kreatori ovog usavršavanja nisu znali da je Nova godina, ili da mi
početkom mjeseca imamo određeni rok za predaju izvješća, koja (osim toga)
moraju proći kroz CEZIH koji ne radi?  Ili je to bila dobra taktika da ako ne
izradimo račune na vrijeme oni neće biti plaćeni?

Ako sam u ovome posljednjem pogriješio, zar se nije moglo najaviti da će se
provoditi opasni eksperimenti (koji se mogu mjeriti s traženjem Higgsovog
bozona putem LHCa u CERNu) i da se mi znamo pripremiti?  Ja sam siguran da dio
kolega ne bi ni koristio godišnji odmor baš sad nego bi radije ostao na poslu
kako bi se cijeli taj period progurao bezbolnije a godišnji ostavio za neko
drugo vrijeme.  Ili stvarno ekipa koja nam sjedi za vratom misli kako svi od
naših glavarina bezbrižno odlazimo na skijanje, pa se ni slučajno ne bismo
mogli odlučiti za neki drugi termin godišnjeg nego samo ovaj udarni, za prave
tajLOMkune?  A oni koji su i bili na godišnjem sad će i te koliko više morati
dirinčiti da se kaos koji je nastao vrati u koliko-toliko normalan kolosijek.
I to u sezoni gripe, za koju naši vrli e-stručnjaci isto tako izgleda nisu
znali da postoji.

Lijepo je i neočekivano što su se ispričali.  Ali nakon toga ostaje samo još
veći strah, što nam još sve mogu napraviti - što god mi najgore zamislili,
uvijek ima još maštovitijih od nas.  Mi smo izgleda zaista previše fah-idioti
da se s njima možemo mjeriti u bilo kojem pogledu.

14.1.2015. u 12:13, Zeljka Vendler Cepelak je napisao/la:

Hoće li naši pacijenti biti zdraviji od povećanja funkcionalnosti informatičkog
sustava ili će se novac i dalje nemilice trošiti i trpati Eriksonu u đep, a
bolnice neće imati za obnovu prostora, aparata, za  uniforme, za zapošljavanje
i bolje dohodke u zdravstvuali će zato podaci putovati internetom, stvarno
zadivljujuće.

Željka VČ

Zrinko,oni već znaju da je to NO sence making work (i dalje nepodnošljivi
dnevni posjeti u PZZ,hitnima,bolnicama,nepregledne liste čekanja,porast svih
vidova zdravstvene potrošnje,sve bolesniji ljudi,sve luđe i nezadovoljnije
zdravstveno osoblje......)- pa je tak svejedno  radi li krejzih ili
crkne...Biti će lakše kad i mi to shvatimo(kao Željka na primjer)...Ili kad
netko nezavisan  potraži numeric outcame measures-i ne nađe ih.... JIda,pozdrav

Sve studije o e zdravstvu koje“ traže“ sence-making“ work-RAD KOJI IMA SMISLA-
nisu ga pronašle...A to bi trebao biti najvažniji kriterij implementacije...

Zaključak je da su se bavile organizacionim i drugim procesima u E
zdravstvu,bez utvrđivanja numeric outcome measures....

ISHODA-brojčano mjerljivih,nema nigdje ?J

Bolnica u UK proglasila “značajan incident” i uputila ambulantne pacijente u
druge bolnice na pet sati  nakon tjedan dana uvođenja elektronskog kartona.Na
patologiji pobrkali nalaze pacijenata,kod GP-a zaustavili krvne
pretrage,ponavljali ih itd…Štekaju i sve druge službe…

Izvještaj-pojavili su se značajni problemi u prvom tjednu primjene…Dijelovi
zdravstvenog sistema rade TEŠKO da podupru/pomognu rjršavanje kaosa u bolnici…

Istraga nije dovela do poboljšanja…

Zdravstvena blagajna bila je  prisiljena proglasiti  MAJOR INCIDENT…the trust
was forced to declare a “major incident” after the Epic system became unstable.
Zvuči poznato!? Ida

Dana 14. siječnja 2015. u 07:58 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

-dao bi i 5 da je bilo odmah !