[smartdoctor] Re: krejzih

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jan 2015 21:41:28 +0100

Ja bih naglasak stavio na nešto drugo.  Uprave je spektakularna
bezobraznost i bezobzirnost onih koji su tempirali trenutak za ovo
eksperimentiranje sa sustavom.  Očito se znalo da će biti problema jer su u
nekim županijama kolege pitali imaju li dovoljno uputnica i recepata za
dane koji slijede jer bi im mogli zatrebati.

Znači, igranje sa sustavom pri čemu se nije ništa dramatično novoga uvelo
sa prvim datumom u godini, i nije se prešlo ni na kakav radikalno novi
sustav (koji bi bilo prekomplicirano preuređivati tijekom godine zbog
potencijalnih problema ili čak nemogućnosti izrade godišnjih izvješća,
financijskih obračuna itd), učinjeno je svojevoljno i bez ikakve potrebe
baš u ovom trenutku.

Dakle, trenutku kad se rade godišnja izvješća (ili se bar pripremaju), kad
su se radila mjesečna izvješća koja su se morala napraviti u kratkom roku
jer su se nizali neradni dani jedan za drugim, a koja nisu mogla biti
predana sa zakašnjenjem jer se ne bi priznali računi ako se prekorači rok
nakon kojega HZZO više ne može fakturirati i isplatiti ih, i kao najvažnije
u vrijeme kad je valjda polovina kolega bila na godišnjem odmoru a svi mi
ostali radili za dva tima, nerijetko i u različitim programima i snalazili
se jedva i u normalnim okolnostima.  Ovako smo ostavljali neriješene
situacije u svojim ordinacijama, odlazili u tuđe gdje opet nismo mogli
obaviti sve što se očekivalo, vraćali se natrag u svoje da vidimo možemo li
dovršiti propušteno ili ćemo i dalje raditi ručno, i tako dan za danom.

A možda kreatori ovog usavršavanja nisu znali da je Nova godina, ili da mi
početkom mjeseca imamo određeni rok za predaju izvješća, koja (osim toga)
moraju proći kroz CEZIH koji ne radi?  Ili je to bila dobra taktika da ako
ne izradimo račune na vrijeme oni neće biti plaćeni?

Ako sam u ovome posljednjem pogriješio, zar se nije moglo najaviti da će se
provoditi opasni eksperimenti (koji se mogu mjeriti s traženjem Higgsovog
bozona putem LHCa u CERNu) i da se mi znamo pripremiti?  Ja sam siguran da
dio kolega ne bi ni koristio godišnji odmor baš sad nego bi radije ostao na
poslu kako bi se cijeli taj period progurao bezbolnije a godišnji ostavio
za neko drugo vrijeme.  Ili stvarno ekipa koja nam sjedi za vratom misli
kako svi od naših glavarina bezbrižno odlazimo na skijanje, pa se ni
slučajno ne bismo mogli odlučiti za neki drugi termin godišnjeg nego samo
ovaj udarni, za prave tajLOMkune?  A oni koji su i bili na godišnjem sad će
i te koliko više morati dirinčiti da se kaos koji je nastao vrati u
koliko-toliko normalan kolosijek.  I to u sezoni gripe, za koju naši vrli
e-stručnjaci isto tako izgleda nisu znali da postoji.

Lijepo je i neočekivano što su se ispričali.  Ali nakon toga ostaje samo
još veći strah, što nam još sve mogu napraviti - što god mi najgore
zamislili, uvijek ima još maštovitijih od nas.  Mi smo izgleda zaista
previše fah-idioti da se s njima možemo mjeriti u bilo kojem pogledu.

Dana 14. siječnja 2015. u 13:38 ordinacija Pavlić ordinacija Uichita <