[smartdoctor] hvaliti,šutiti ili kukati

  • From: "Vlado Bjelajac" <vlado.bjelajac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Mar 2014 00:54:00 +0100

Dragi svi,

malo bla bla za laku noć

AKCIJE

Prije 3 dana dobio sam ponudu od Haze da potpišem novi ugovor. Ponudu trebam
najkasnije dostaviti do 15.3.2014.
Još prije godinu dana sam pisao na što me podsjećaju rokovi za potpisivanje
“najkasnije do”.
Tada je to bilo,po mom sjećanju, najkasnije do 30.4.2013. , odnosno 3.5.2013.
Pisao sam da me podsjećaju na stalne akcije trgovačkih kuća: Akcija:kupite samo
do 31.12., zatim najkasnije do 15.1....
Pisao sam: ne žurite ljudi, nije to zadnji rok. Vrijeme je pokazalo da sam bio
u pravu.Nije to bila vidovitost, već samo uvid u uobičajenu marketinšku
metodologiju:
onaj kome je stalo da nešto proda, stalno će iznova objavljivati akcije:
najkasnije do...

HVALITI,ŠUTITI ILI KUKATI

Da sam iz nekog razloga ipak potpisao novi ugovor, ili bi šutio ili bi kukao
kako mi je loše.
Zašto?
Jednostavno, jer ne bi htio piliti novu povoljnu financijsku granu na kojoj bi
sjedio.
Da pojasnim. Obzirom da smatram da ugovor ograničenog i kratkog roka i
promijenljivih cijena DTP-a,može biti samo povoljan dok ga svi ne potpišu,
trudio bih se da broj nepotpisnika bude čim veći i da traje čim duže.

PREGOVORI ILI RAZGOVORI

Ako nema aduta (a to su protesti), nema ni pregovora. Razgovori nikoga ne
obavezuju.
Žao mi je što na ovoj listi nema ni maštanja o tome, koji oblik protesta ćemo
primijeniti, ako se smanje cijene ili broj DTP-a.
Pripreme protesta djeluju i preventivno – ako nas ozbiljno shvate, više će nas
cijeniti.

Laka vam noć težaci,
Vlado Neradnik