[smartdoctor] Re: eGorski kotar

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Feb 2014 15:47:41 +0100

e, Lada
Ti stvarno živiš u prošlosti-slično tvom razmišljanju je bilo davno-već
skoro zaboravljeno
kada su Tvoji splićani 2-3 god radili na OTOCIMA, a poslije su dobivali
zaposlenje u SPLJETU
(kako mi je rečeno čak su mogli i birati gdje ??)
od kada smo se izborili za DEMO-CROATIU (tu sam i sam kriv - jer sam bio
dragovoljac)
više ne možeš zaslužiti nešto-dobivaju samo povlašteni(sjeti se samo
kolegice Mirjane koja se htjela prebaciti iz jedne ambulante u drugu- ali
ne ide to tako iako je imala preko 20 god staža u struci)
na kraju svima pozdrav na dobrim željama
dr.vosječa

Dana 5. veljače 2014. u 09:23 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je

--
"jskender"