[smartdoctor] Re: eGorski kotar

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Feb 2014 09:23:27 +0100

Pa i kolega Marijan je u istim uvjetima.
Pozdrav zametenim i zaboravljenim iz tople gradske fotelje.
Da ja imam utjecaja odredila bi da svaki mladi praktičar mora proći selo i
da prednost kod zapošljavanja u ambulantama u gradu koje ostaju bez
ordinarijusa radi odlaska u mirovinu dobije onaj koji je radio na selu a da
to želi.
l.p.Lada

Dana 5. veljače 2014. u 07:52 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je