[smartdoctor] Re: doznake

  • From: Ivana Babić <ivana.babicdr@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Aug 2014 18:55:22 +0200

*upute za ispunjavanje doznake za nastavno bolovanje- na zadnjoj stranici
doznake (u MCSu "upute" desno kod sličice za print)*

*a tema zadnji dan bolovanja- zadnji dan u mjesecu:*
*hzzo.isl.hr <http://hzzo.isl.hr>*

*OBAVIJEST IZABRANIM DOKTORIMA OPĆE/OBITELJSKE MEDICINE I GINEKOLOZIMA*
Prilikom izdavanja Izvješća o privremenoj nesposobnosti/spriječenosti za
rad, molimo Vas da na tiskanici u rubrici „Trajanje privremene
nesposobnosti/spriječenosti za tekući mjesec“ u koju upisujete do kada je
ista trajala rukom upišete slovo Z te ovjerite navedeno pečatom i svojim
potpisom u slučaju kada je zadnji dan privremene
nesposobnosti/spriječenosti za rad ujedno i posljednji dan u mjesecu, kako
bi poslodavac imao saznanja da je osiguraniku zaključena privremena
nesposobnost za rad.

Navedeni datum će i nadalje sadržavati aplikacija u koju unosite podatke te
će sukladno istom Zavod imati saznanja o posljednjem danu privremene
nesposobnosti za rad osiguranika, a zatraženo će se primjenjivati do
slijedeće izmjene tiskanice.

S poštovanjem,
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje

Ovo je privremeno rješenje do izmjene tiskanice. Znači u slučaju kada je
zadnji dan privremene nesposobnosti/spriječenosti za rad ujedno i
posljednji dan u mjesecu, kako bi se sa sigurnošću znalo da osiguraniku
nije i nadalje utvrđena privremena nesposobnost za rad, izabrani doktor
primarne zdravstvene zaštite će u rubriku „Trajanje privremene
nesposobnosti/spriječenosti za tekući mjesec“ u koju upisuje do kada je
ista trajala rukom upisati slovo Z te ovjeriti navedeno pečatom i svojim
potpisom.
Dakle, na prethodno opisani način postupat će se do slijedeće izmjene
tiskanice Izvješća i to jedino u slučaju kada je posljednji dan privremene
nesposobnosti za rad ujedno i posljednji dan u mjesecu, kako bi poslodavac
osiguranika imao saznanja o činjenici da je radniku zaključena privremena
nesposobnost za rad, dok će navedeni datum i nadalje sadržavati
informatička aplikacija u koju unose podatke izabrani doktori te će