[smartdoctor] Re: doznake

  • From: "Romano" <ordinacija.dr.tripalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Aug 2014 14:41:18 +0200

Oko iste stvari sam imao čitavu odiseju zbog jednog pacijenta, koji je imao
ludu sreću da mu je zadnji dan bolovanja posljednji dan u mjesecu.

Iz firme dvaput vratiše doznake, izludiše čovjeka, pa svejedno opet ništa.

Ponajprije su se gospoda iz MCS jako iščuđavale mojoj sitničavosti i
inzistiranju na takvim detaljima (po sistemu "zar nije bolje da na doznaci
piše što manje", a nakon toga sam ipak uspio doći i do kvalificiranog (bolje
"kvalificiranog") odgovora iz Direkcije HZZO: u slučaju kao što je onaj u
mojega pacijenta, treba RUKOM NA DOZNAKU NAPISATI "POSLJEDNJI DAN BOLOVANJA
TAJ I TAJ"..

Sve informatički riješeno, nema što.

A danas imam nastavno bolovanje i na Obavijesti poslodavcu piše samo prvi
dan bolovanja (recimo 6.2.2014.), a nema datuma početka nastavnog bolovanja.

Vidjet ćemo hoće li se na doznaci uopće vidjeti privi dan nastavnoga
bolovanja, pa kome bi to moglo zatrebati J

Problem je prije svega u HZZO-u, oni su se opet zaigrali i boli ih briga za
praktičnu stranu posla, a MCS se snalazi kako može.

Šoferska je tuga pregolema..