[smartdoctor] dajte nam vrijeme za pacijenta/ako ga ne date MUDRO je pacijenta proslijediti nekom drugom....a mi ćemo igrati golf

  • From: "bari sita" <bari.nikola.sita@xxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Oct 2014 20:25:17 +0200

„Naši ljudi se upravo tako i ponašaju , kod nas – kao u supermarketu , samo što
im ne treba lova.“

Pa piloti AZAS-a su poručili –kad navratite  PO ŽELJAMA radi nekompliciranih
akutnih tegoba u OHBP (a može  i onih kroničnih koje traju već 20 godina...)
možete napraviti i SPIROMETRIJU kod AZAS-ovaca....Haj,haj...uživaj...Sad još
takva izjava u novine (identična onoj u Karlovačkim-ako imate temperaturu u
našoj grupnoj praksi odmah isti dan dobijete krvnu sliku-što implicira da  samo
doktor iz grupne prakse može učiniti takvu čaroliju,a onaj  koji ne da krvnu
sliku za temperaturu nije PRAVI doktor.......)....... i navala u supermarkete
AZAS-a može krenuti...Tko poznaje  psihologiju pacijenata zna da je to
otvaranje Pandorine kutije..Sve će takve populističke/jeftino kupim glasače....
hazo/porezni obveznici skupo  platiti...

Svrha projekta nije smanjiti bespotrebno opterećenje zdravstvenih službi i
šupljenje proračuna već zamijeniti jedne burnautirane visokoškolovane
djelatnike drugima-onima koje nitko ne štedi....A nama će ,u kroničnom i
progresivnom nedostatku vremena za pacijente....preostati pisanje
uputnica...Circulus vitiosus...Ida,pozdrav tebi Željka iz okna 51J

Iz donjeg primjera je vidljivo da su  u primjetnoj prednosti(od burnout-a)
slome koji provode vrijeme s obitelji,jedu i piju vino i igraju golf ...Svašta
se može naučiti iz tih tablica....:)

Family Physician Lifestyles -- Linking to Burnout: Medscape Survey

Carol Peckham Contributor <javascript:newshowcontent('active','authors');>
Information

March 28, 2013

Slide 8.