[smartdoctor] Re: Uputnica - iz bolnice u bolnicu isti dan

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Apr 2012 09:58:46 +0200

dragi kolega,
postupili ste vrlo hrabro ;-)
ja pacijentima vise nist ne vjerujem. dok nemam otpusno pismo u rukama - ne
izdajem nikakve uputnice.
nedavno sam imala slicnu siuaciju, radilo se o pacijentu koji je bio
hospitaliziran radi jednog stanja, a radi druge bolesti trebao ici na
ugovoren termin kemoterapije. pa je dr iz bolnice porucio po bratu
pacijenta nek ja izdam uputnicu za kemo pa ce ga brat vozit na kemo. ja sam
rekla da nema teorije da to napravim dok god ne vidim otpusnicu u svojim
rukama! pa me dr zvao, objasnjavao...malo smo se pospikali... no, rekla sam
mu da sve to nema problema i da cu ja izdati uputnicu ali prije toga oni
MORAJU ISPISATI pacijenta iz bolnice. vjerujem samo onome sto procitam na
papiru; nikako onome sto cujem preko telefona.

poz
bojana