[smartdoctor] Re: Uputnica - iz bolnice u bolnicu isti dan

  • From: <grgicines@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Apr 2012 19:08:41 +0200

___Na odjelu mu moraju dati tzv specijalnu uputnicu za drugu
ustanovu.___________________________________________________________
Od: "Zrinko Karlović" Za: Datum: 10.04.2012 13:19
Naslov: [smartdoctor] Re: Uputnica - iz bolnice u bolnicu isti dan

Danas ni u kom slučaju.  Ako mu u bolnici ne daju uputnicu za premještaj moraju mu izdati otpusno pismo ili bar otpusnicu i
onda je rodbina mora donijeti u ambulantu.  Grozna gnjavaža za pacijenta, pogotovo kad ne živi u mjestu gdje je
bolnica - znam kako je, i meni se to povremeno događa, još je dobro što ima svoj prijevoz, najgore je kad i sanitetsko
vozilo mora čekati da oni donesu uputnicu...

 Dana 10. travnja 2012. 13:06 Neven Škaro  je napisao/la:
Pacijent će sutra biti otpusten iz jedne bolnice i isti dan primljen u drugu bolnicu,
radi laparoskopske operacije kolelitijaze (dogovor nadleznih specijalista jedne i druge
bolnice). Ne ide sanitetskim prijevozom već ga rodbina vozi. Nemam nikakvih nalaza o
tome, vec mi rodbina prenosi usmeno.

Dakle ima li uopce pravo na uputnicu i mogu li mu je izdati danas? (za sutra
nema vremena)

Neven

P.S. nevjerojatno kakvim se glupostima moram baviti...