[smartdoctor] Re: Tijekom hospitalizacije

  • From: "Ljiljana Klarin" <ljiljana.klarin@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Nov 2014 13:08:40 +0100

I sada imamo nešto.... ali ne potpuno:

Osiguranik hospitaliziran => bolnica i sada prijavljuje CEZIH-u => CEZIH ne
blokira "račun" osiguranika, ali upozori na datum početka hospitalizacije.

Osiguranik se otpušta => bolnica ne odjavi liječenje na CEZIH-u  =>  CEZIH
upozorava na početak hospitalizacije slijedeću godinu dana i dopusti slanje
recepata, uputnica ...

Kakva očitovanja o posljedicama , neka izvole riješiti problem na izvoru !

Pozdrav, Ljiljana