[smartdoctor] Re: Tijekom hospitalizacije

  • From: ordinacija Pavlić ordinacija Uichita <dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 03 Nov 2014 07:23:00 +0100

ovo je GENIJALNO!!!!!!!!!!!!
:-)
Dana 31.10.2014. 13:58, Petar Strinić je napisao:
Zašto ne bi tražili da HZZO jednostavno blokira mogućnost izdavanja lijeka ili pomagala ili što god žele dok se njihov osiguranik nalazi u bolnici?

Kako ?- vrlo jednostavno : svi radimo preko CEZIH-a !?!

Osiguranik hospitaliziran => bolnica i sada prijavljuje CEZIH-u => CEZIH blokira "račun" osiguranika

Osiguranik se otpušta => bolnica odjavi liječenje na CEZIH-u => CEZIH dopusti slanje recepata, uputnica ...

Kakva očitovanja o posljedicama , neka izvole riješiti problem na izvoru !

Dana 31. listopada 2014. u 09:52 Alen <astojano@xxxxxxx <mailto:astojano@xxxxxxx>> je napisao/la:

    Imam, i šaljem preko MM.

    Pozdrav iz Osijeka.
    Alen

    On 31.10.2014. 7:09, Ana Posavec Andrić wrote:
    bravo, tako treba, i ja sam htjela potegnut na malo više
    institucija, ali kad me taman ta kazna snašla sad u procesu
    pripremanja ispita (da, ima nas koji tek sad idemo...) pa ne
    stignem ništa... jel imaš taj odgovor HZZOa o nesavršenosti
    pismeno? ak će mi trebat...

    <mailto:astojano@xxxxxxx>>:

        Draga Ana, i svi drugi,

        Potaknut tvojom pričom o kažnjavanju zbog izdavanja lijekova
        pacijentu tijekom njigovog boravka u bolnici napravio sam
        frku na nacionalnoj razini (kontrolori + helpdesk) i dobio
        sam jasan odgovor od informatičke službe HZZO-a da je sustav
        vođenja evidencije o početku i završetku hospitalizacije
        "nesavršen" i da se mogu potkrasti greške.

        Žalio sam se da mi se zadnjih dva mjeseca događa da mi se
        pacijenti jave u ordinaciju sa otpusnim pismom a uopće mi se
        ne pojavi informacija da su bili hospitalizirani. Imam
        odgovor na adresi ordinacije pa ti mogu proslijediti ako ti
        treba za borbu sa Hazom i administracijom, ako to već nisu
        zaključili (kao u mom slučaju).

        Isto vrijedi i za sve kolege koji imaju sličan problem. Da ne
        šaljem ako nema interesa/potrebe.

        Baš danas sam uočio da mi je jedan pacijent koji je bio
        hospitaliziran u Sestre Milosrdnice (inače živi u Osijeku)
        tijekom hospitalizacije tražio telefonom, i dobio recept za
        jedan od svojih uobičajenih lijekova. Informacija o
        hospitalizaciji se prvi puta pojavila kada i njegova supruga
        u mojoj ordinaciji sa otpusnim pismom. Zahvaljujući onom
        izvještaju o nesavršenosti, samo sam se nasmijao ali sam
        gospođi objasnio da ako se ja budem morao očitovati da će se
        i dr xxx iz Zagreba očitovati jer su tražili da pacijent pije
        "svoje lijekove". Naravno da je to "nazamislivo" ali bio bih
        dovoljno uporan da pošaljem takvo očitovanje na sve moguće
        zdravstvene adrese u RH. Zašto? Zato što se ovakve stvari
        jednostavno ne rješavaju na lokalnoj razini. O razlozima mogu
        samo nagađati.

        Pozdrav iz Osijeka
        Alen