[smartdoctor] Re: Splitska banka

  • From: "Silvano Prenc" <silvano.prenc@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 31 Aug 2012 21:38:59 +0200

Je kolegice, izbor banke je privatna stvar, ali ako Splitska banka ima ugovor sa HLK i ako reklamira "povoljnije uvjete za liječnike" - a što se u praksi vidi da nije tako, onda to treba kolegama i reći, a naročito vrijedi za one koji još nisu imala iskustva sa Splitskom bankom. Kako je meni Splitska banka napisala da sam ja rijedak slučaj koji je nezadovoljan, pisanjem na listu sam utvrdio da broj nezadovoljnih kolega baš i nije mali! A kako je broj nezadovoljnika veći, postoji mogućnost i da se zatraži novi banka partner koji bi za nas liječnike i u stvarnosti bio povoljniji - barem onoliko koliko nam nudi Splitska banka - na papiru!

----- Original Message ----- From: "dragica" <dragica.cavka.divkovic@xxxxxxxxxxx>