[smartdoctor] Re: Radno mjesto

  • From: "Ljiljana Klarin" <ljiljana.klarin@xxxxxxx>
  • To: "Ljiljana Klarin" <ljiljana.klarin@xxxxxxx>, <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 13:10:37 +0200

Nastavak nakon povratka iz područne ambulante u Gorici, udaljene od matične
ambulante u Sukošanu 16 km, a istaudaljena od mjesta stanovanja u Zadru 15 km.
Dakle, na ovom terenu radim od 1994. Pored područne ambulante u Gorici, imam
još jednu u Debeljaku udaljenom 6 km od matične u koju odlazim 3Xtjedno. Kao
bivši član bivšeg Povjerenstva za PZZ HLK, upoznala sam ostale članove
Povjerenstva o radu na terenu, te smo uputili dopis ondašnjem ministru
zdravstva o potrebitosti donošenja Odluke, Pravilnika, Naputka... o prioritetu
premještanja kolega sa terena u gradske ambulante kada se za to ukaže prilika.
Jednom prilikom sam osobo razgovarala sa aktualnim ministrom, na što je on
ostao "zaprepašten"i rekao da to mora biti normalan slijed pri odabiru
liječnika na upražnjeno mjesto u mreži.Kao što vam je svima poznato, do sada od
ministarstva ni glasa na tu temu. Očekujem od novih članova Povjerenstva
ustrajnost na riješavanju tih i takvih problema i želim im mnogo uspjeha.
Pozdrav sa terena.
Ljiljana Klarin, spec. op. med.