[smartdoctor] Re: Radno mjesto

  • From: Davorka Došen <davorka_dosen@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 01:29:41 -0700 (PDT)

From: Slava Posenjak Pavisic <sposenjak@xxxxxxxxx>
To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, August 31, 2011 7:10 AM
Subject: [smartdoctor] Re: Radno mjesto

DAAAA
SLAVA POSENJAK PAVIŠIĆ

From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Tuesday, August 30, 2011 8:29 PM

Davorka Došen-Mrak
database 3553 (20081024) __________

http://www.eset.com

database 3553 (20081024) __________

http://www.eset.com

Daaaaaaaaaaaaaaaaa

-----Original Message-----
From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Petar Strinić
Sent: Tuesday, August 30, 2011 3:42 PM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Ova lista je odlično mjesto za ovakve obavijesti i ponude.
Da bi ponuda bila poštena, treba kolegama reći koji je scenario nakon što
završe tu specijalizaciju za potrebe  doma zdravlja i odrade, recimo ,ukupno
10 godina u tim ordinacijama?

Scenario 1 (dosadašnji) - nastavljaju raditi do mirovine kao da su "vjenčani
" za te pacijente, bez mogućnosti razvoda.

ili možda

Scenario 2 (za mene normalni) - status specijaliste i rad na terenu im daje
prednost na budućim natječajima za zapošljavanje u obiteljskoj medicini.
Ako nudite scenario 2. - čime to garantirate, tj. u kojem to pravnom aktu
piše (zakon ili podzakonski akti)

Sretno svima, ravnatelju i budućim uposlenicima.

P.S.  Nadam se da će Vaš odgovor pomoći kolegama da se odluče za rad u našoj
struci

Dana 30. 08. 2011., kontakt Rudika Gmajnić <rudika.gmajnic@xxxxxxxxxxx> je

database 3553 (20081024) __________

http://www.eset.com