[smartdoctor] Re: Radno mjesto

  • From: dr.med. Jadranka Komadina-Gačić <ordinacijajkg@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 10:19:17 +0200

da
  ----- Original Message -----
  From: VLATKA JANOSEVIC
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Cc: mirjana.krstic@xxxxxxxxxxx
  Sent: Wednesday, August 31, 2011 9:29 AM
  Subject: [smartdoctor] Re: Radno mjesto

  DA

  Date: Wed, 31 Aug 2011 09:23:39 +0200
  From: ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  CC: mirjana.krstic@xxxxxxxxxxx

  DA

  2011/8/30 Petar Strinić <aprolozac@xxxxxxxxx>

    Ima scenarija 2, samo je pitanje koliko ćemo se angažirati.
    Ja sam prošlu godinu proveo u dopisivanju sa nadležnima. Dobio sam
    neke odgovore i smjernice.
    Nažalost, premalo je onih koji su nešto učinili.
    Što ste Vi učinili da se principi promijene?

    Natječaj koji navodite, a i sam imam sličnih iskustava, proveden je
    prema zakonu koji ravnatelju daje diskrecijsko pravo. Po tome je on
    uvijek u pravu, i treba tako biti jer je odgovoran. Na nama je
    pokretanje promjena i olakšavanje ravnateljima pri odabiru.

    Evo anketa: Tko je za to da specijalist opće/obiteljske medicine ima
    prednost pri zapošljavanju u svojoj struci?
    Tko podržava neka pošalje poruku sadržaja "DA".

    P.S. Sad kolegice, idemo gledati i uspoređivati brojnost kolega koji
    podržavaju ispravljanje nepravde, sa brojnosti onih koji su pokazali
    interes za EU edukaciju.

  __________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 6423 (20110830) __________

  poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

  http://www.eset.com.hr