[smartdoctor] Re: REZULTATI NOVOG MODELA UGOVARANJA

  • From: ordinacija Pavlić/Uichita <dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Mar 2014 14:36:16 +0100

HM:::
  ----- Original Message -----
  From: Zlatko Sušanj
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Cc: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  Sent: Tuesday, March 04, 2014 1:10 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: REZULTATI NOVOG MODELA UGOVARANJA

  Odgovorit će vam SLinić: Ako imate miševe ne treba vam mačja hrana ;-) !

  Poslano s mog iPhone uređaja

  03.03.2014., u 07:05, ordinacija Pavlić/Uichita
<dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx> napisao:

    ....imamo skoro sve : jedino ne znam da javim liniću da u ordinaciji imam
miševe , pa mi hranu za mačke i troškove veterinara prizna kao poreznu olakšicu
??