[smartdoctor] Re: Propisivanje pelena-kontrolori

  • From: Meri Margreitner <mmeri1399@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Apr 2012 15:52:06 +0100 (BST)

Moja kontrolorka me telefonom nazvala i kaže da su joj rekli u Direkciji( HAZI)
da obiteljski doktori isključivo propisuju. Ja sam molila sastanak svih
liječnika PZZ-a na našem području s kontrolorkama i nekim iz HAZe. realizacija
upitna. .... na taj način bi ipak vuk bio sit ,a koze sve na broju( ukoliko se
neka ovca ne bi prošvercala,kao što to inače biva jer je zalutala u tuđe stado)
LP