[smartdoctor] Propisivanje pelena-kontrolori

  • From: Meri Margreitner <mmeri1399@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Apr 2012 12:08:57 +0100 (BST)

Cijenjeni kolega,
 Da li imamo pismenu informaciju tko propisuje pelene? Da li isključivo mi
obiteljski liječnici ili je to obaveza i primarnih ginekologa?
Naime, danas je moja kontrolorka poručila da pelene propisujemo isključivo mi,
obiteljski liječnici!
Da li je to još jedan atak na obiteljsku medicinu u smislu administrativnog
mobbinga ili što ? Mišljenja sam da je dužnost svakog u PZZ propisivati sve što
je u domeni Pravilnika jasno prema kliničkoj indikaciji. Ukoliko je klinička
indikacija u domeni ginekologa, molim lijepo......

Što vi mislite o tome i da li netko od vas ima pismeni dopis od strane HZZO-a
koji potvrđuje ili pobija ovu informaciju?
Hvala!
Meri M.