[smartdoctor] Re: Platrorma za besplatnu edukaciju

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Oct 2014 16:47:24 +0100

Draga Željka!
Žao mi je ako nisi dobila (još uvijek) upit na svoj odgovor.
Koliko ja znam, tijekom mjeseca prosinca, napravit će se revizija uplate
članarina, poslat će se pisma članovima KoHOM-a s obavijestima o
aktivnostima KoHOM-a i uplatama članarina.
Ima još članova koji su pretplatili, kao i onih koji plaćaju u rate, pa
zaborave uplatiti puni iznos.
Ako se slažeš, normalno je da se preplaćeni dio računa za slijedeću godinu.
Drugi dio, zapisnik sa Vijeća KoHOM-a u Splitu, 13.9.14. je poslan svim
članovima Vijeća, i oni su o tome trebali izvijestiti članove na sastancima
podružnica.
Zapisnik ne ide na listu, jer je on namijenjen  samo članovima KoHOM-a.
Nema nikakvog razloga da se i tebi ne pošalje, ako te zanima.
Pozdrav
Dana 26. 10. 2014. 10:45 osoba "Zeljka Vendler Cepelak" <