[smartdoctor] Re: Platrorma za besplatnu edukaciju

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: kohom.ured@xxxxxxxxx, smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 26 Oct 2014 10:06:23 +0100

Cijenjeni gospodine Ljahnicky

Molim Vas da napokon odgovorite na moj  upit koji sam Vam poslala prije
tjedan dana, član sam KOHOM-a i imam pravo na informacije i vrlo je
nepristojno što me ignorirate.Ako mi vi ne možete odgovoriti recite tko
može, tim više što sam zabunom platila 200 kuna više za članarinu pa sam
Vas molila ili da mi uplaćeni iznos vratite ili ga prebacite u 2015.g. i da
mi to pismeno potvrdite. Molim Vas da me informirate što je zaključeno na
Vijeću KOHOM-a:

S poštovanjem  Željka Vendler Čepelak

Dana 24. listopada 2014. u 17:57 Andrej Ljahnicky <kohom.ured@xxxxxxxxx> je