[smartdoctor] Re: PZZ pazi na kune-potpuno uzaludnoBITNO !

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 May 2013 19:55:35 +0200

MOŽE LI ODVJETNIK KOHOMA, U IME ČLANOVA PODNJETI USKOKU PRIJAVU NA HZZO ZBOG
RAZLIČITIH CIJENA LIJEKOVA  I ZBOG ODREDBE:

1.OBVEZE /PRAVA LOMA DA PROPISUJE NAJJEFTINIJE +

2. LOMovog LIMITA ZA LIJEKOVE

( ovo dvoje konstruirano u svrhu da pacijent po pravu ima mogućnost tužiti
LOMa a ne kliničara i hazu / ako i kada ko fol nastane izostanak terapijskog
učinka zbog "jeftinijeg lijeka" /   i u svrhu da hazo "povrati" sebi novac
koji je izgubio na zaštitu sebe i kliničara od te tužbe pacijenta)  JER TO
PREDSTAVLJA LEGALIZIRANU DISKRIMINACIJU LIJEČNIKA/INSTITUCIJA U SUSTAVU
ZDRAVSTVA  I JER PREDSTAVLJA KRŠENJE JAVNE NABAVE ????

Novac dobiven tužbom darujmo Unicefu !