[smartdoctor] Re: Odgoda ZZZ

  • From: ambroz šutić <doktorlastovo@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@freeli" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Jul 2015 19:23:33 +0200

Postovana kolegice Ines,
Ne radi se o turistickim ambulantama vec se radi o osnovnoj mrezi,jer ovi
bi ukidali na svakom otoku jedan tim,na Mljetu,na Lastovu pogotovo gdje ce
ostati JEDAN lijecnik!,tj.jedan tim.Sramotno je da su mrezu prepustili
zupanijama jer njih nije briga za specificnost otoka i otocni standard.Oni
bi sve u sjediste preselili,da manje kosta,a HZZO se tako oprao i uštedio.uz
pricu da povlaci EU fondove za Ruralne ambulante i otocne?!Tko je tu
lud?Jednostavno mreza mora ostati kakva jest,pod ingerencijom
ministarstva,a ne nekih zupanijskih ureda ili domova zdravlja.Moramo
ustrajati na tome,inzistirati,pogotovo nas KOHOM,pa i
komora.Dokumentirano,pismeno,u medije,jer nam se lose pise!Slazete li se
kolegice i kolege?
Magdalena,mislim da se slazete s ovim?
Veliki pozdrav!
Dana 7. 7. 2015. 13:34 osoba "Ines Balint" <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
napisala je:

Magdalena, HLK je već poslala svoj zaključak. Ja sam kontaktirala
ravnateljicu HZZO-a vezano za mrežu i rečeno mi je da je prijedlog poslan
svim županijama na očitovanje i da će se usklađivati sa mišljenjem jedinica
lokalne samouprave.

Je li se vaš dz javio da ugovori jedan tim za turističku sezonu? Rekla mi
je ravnateljica HZZO-a da joj niti jedan DZ nije poslao zahtjev za dodatni
tim iako su navodno znali za tu mogućnost.

LP Ines