[smartdoctor] Re: Odgoda ZZZ

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx, Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 07 Jul 2015 14:08:47 +0200

Ines

Veliki je problem što je HZZO od oka napravio ovu mrežu! Vrlo
neprofesionalno! I naravno, opet, s velikim ignoriranjem struke!
Toliko od oka da smo na rubu međunarodnog incidenta, jer se npr.
želi ukinuti ambulanta u Donjim Kukuruzarima, koju je izgradila
norveška ambasada. Činjenica je da ima oko 600 pacijenata, ali
vrijeme je da se nađu drugi načini organizacije u ruralnim
sredinama. U Bjelovarsko - bilogorskoj županiji je katastrofa,
iz Splitsko dalmatinske su mi se javile kolegice kojima se pored
njih tri koje sad radi žele ukinuti ambulanta. A da ne govorim o
problemu ambulanti u Brodsko posavskoj i Međimurskoj županiji
gdje se žele zatvoriti timovi a grade se novi objekti za te
ambulante. Vrijeme je da se počne pitati kolege na terenu što
i kako je i onda ih povezati s lokalnom samoupravom. A HZZO je
tako dobro informatiziran da bi konačno trebao bar u ovom
segmentu raditi svoj posao.

Tanja Pekez-Pavliško

Quoting Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx>:

Magdalena, HLK je već poslala svoj zaključak. Ja sam kontaktirala
ravnateljicu HZZO-a vezano za mrežu i rečeno mi je da je prijedlog poslan
svim županijama na očitovanje i da će se usklađivati sa
mišljenjem jedinica
lokalne samouprave.

Je li se vaš dz javio da ugovori jedan tim za turističku sezonu? Rekla mi
je ravnateljica HZZO-a da joj niti jedan DZ nije poslao zahtjev za dodatni
tim iako su navodno znali za tu mogućnost.

LP Ines