[smartdoctor] Re: Odg.: tko mora prijaviti?

  • From: "Jasna" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "jasna.vucak@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Oct 2014 17:48:47 +0200

Pitanja:
1. Tko je ovlasten ( treba/mora) ispred nas ( clanova HLK) postaviti zahtjev na
pravnu sluzbu HLK da nam protumaci navedene zakone?
2. Da li je pravna sluzba komore duzna/ovlastena/ zeli odgovoriti na takav
zahtjev?
3. Sto se dogada ako nije/nema ovlasti/ ne zeli dati tumacenje o postavljenom
upitu?

Sent from my iPad
Jasna
xo