[smartdoctor] Re: Odg.: Re: prituzba

  • From: "Dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 08 Mar 2014 16:49:47 +0100

obrnuto ako im kazemo da kosta onda ce tek navaliti.Da zgrabe" sve dzaba"
l.p.Lada
Poslano preko Samsung Mobile uređaja

Šalje: Gordana Knezevic Milicic <knezevicmilicic@xxxxxxxxx>
To: "pravi KoHOM" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Date: 2014. ožujak 07 22:42:15 GMT+0100
Subject: [smartdoctor] Re: prituzba

Nažalost, Bojana,nitko nas ne može zaštititi od ljudi,koji su nezadovoljni
svojim životom , a se "treniraju strogoću" na svome obiteljskom liječniku.
Mi smo im najdostpniji,a oni misle ,baš zato, da imaju pravo nas
komentirati, napadati, pa i vrijeđati.
Nadam se da će ovo dobro završiti tj da će pacijent ozdraviti i tako zdrav
prebaciti svoj karton kod drugog liječnika. Recimo kod kolegice iz hitne.
Ja sam imala jedno beskrajno traumatično iskustvo,kada je moj pacijent
umro,pa mi je njegova žena poslala pismo u kojem je trabunjala o mome
ponašanju na dan kada sam ja bila na godišnjem, a mijenjala me je kolegica.
Pokušala sam ženi objasniti da nisam ja radila, ali uzalud....
Nevjerovatno... Žao mi je što doživljavaš ovakve nepravde i neprijatnosti.

Dana 6. ožujka 2014. u 08:36 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je