[smartdoctor] Re: Odg.: Re: prituzba

  • From: Ordinacija opće medicine Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 Mar 2014 08:44:39 +0100

Baš ovih dana potaknuta emisijom od neki dan, ( Ines i Mario) dolazim do zaključka da je nama jedino rješenje sustavna i trajna

edukacija pacijenata
Svi su oni na internetu i prave se pametniji od nas samih, a onda kad malo zagrebemo ne znaju ni temperaturu izmjeriti .... Ljude treba kao prije 50 godina učiti osnovim stvarima, tako ja radim sa svojim dijabetičarima i dugoročno to donosi rezultate , od visoke specijalistike nema nikakve vajde Isto tako ljude treba uputiti kako sustav funkcionira, dati na znanje koliko sve to košta i sami pričati o našim problemima tako da spoznaju i drugu stranu priče
Trebamo ih pretvarati u parntere, a ne neprijatelje...
Radna mi je subota , pa sam malo u inspiraciji....
Pozdrav svima.
Marijana , Orahovica

----- Original Message ----- From: <bojanalom@xxxxxxxxx>
Šalje: Gordana Knezevic Milicic <knezevicmilicic@xxxxxxxxx>
To: "pravi KoHOM" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Date: 2014. ožujak 07 22:42:15 GMT+0100
Subject: [smartdoctor] Re: prituzba

Nažalost, Bojana,nitko nas ne može zaštititi od ljudi,koji su nezadovoljni
svojim životom , a se "treniraju strogoću" na svome obiteljskom liječniku.
Mi smo im najdostpniji,a oni misle ,baš zato, da imaju pravo nas
komentirati, napadati, pa i vrijeđati.
Nadam se da će ovo dobro završiti tj da će pacijent ozdraviti i tako zdrav
prebaciti svoj karton kod drugog liječnika. Recimo kod kolegice iz hitne.
Ja sam imala jedno beskrajno traumatično iskustvo,kada je moj pacijent
umro,pa mi je njegova žena poslala pismo u kojem je trabunjala o mome
ponašanju na dan kada sam ja bila na godišnjem, a mijenjala me je kolegica.
Pokušala sam ženi objasniti da nisam ja radila, ali uzalud....
Nevjerovatno... Žao mi je što doživljavaš ovakve nepravde i neprijatnosti.

Dana 6. ožujka 2014. u 08:36 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

zelim s vama podijeliti dopis koji sam primila neki dan:

To: pitajtenas@xxxxxx; Car Gordana; Turi Hrvojka; Koturak Jadranka
Subject: pritužba na dr. Bojanu Nikolić
Poštovani! Pozivateljica ima pritužbu na dr. Bojanu Nikolić koja je
izabrani doktor supruga  Stjepana Krčmarić rođ. 14.08.1943. Pozivateljica
navodi da suprugu izvjesno vrijeme nije dobro i da je liječnica prepisivala određene antibiotike no kako pacijentu i dalje nije bilo dobro napravila je
krvne pretrage koje su "bile jako loše" te ga je uputila u bolnicu
Bjelovar. Pacijent se nije osjećao dobro i otišao je na hitni prijem u
Čazmu gdje mu je doktorica koja je bila u dežurstvu uspjela riješiti
sanitet. Pozivateljica navodi da izabrana liječnica *navodno nije htjela
izdati nalog za sanitet jer da je ona bila dužna dati samo uputnicu
pacijentu te nije htjela ništa poduzeti već je pacijenta prepustila hitnom
prijemu gdje se pacijent javio.* Pacijent je smješten u bolnicu u
Bjelovar ali pozivateljica želi da se doktoricu Bojanu Nikolić opomene zbog
neodgovornosti prema pacijentu.
Pozdrav, bijeli telefon

eto.
pacijenti se žale.
imaju na to pravo, jasno.
ali ovo koje sam boldala - e sad, tu i je nastao problem. naime, ja to
uopče nisam rekla. ja zapravo to jutro pacijenta nisam niti vidjela. to su
riječi kolegice iz hitne koja mi je došla objašnjavati da sam uz uputnicu
pacijentu odmah trebala organizirati sanitet. a pacijent mi je dan ranije
lijepo rekao da će ga u bolnicu odvesti sin ???!!!

i sad ja moram trošiti vrijeme, prste, tintu, papir, i štosvene da bi se
očitovala na nešto što je zapravo laž.
eh.

poz
bojana