[smartdoctor] Re: Novo ugovaranje

  • From: Ivana Prpić <iivana.prpic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 May 2013 11:02:55 +0200

Ne treba vam za to odvjetnik ,

ako na aneksu piše da vrijedi do potpisivanja novog, onda ako novi ne potpišete
vrijedi vam stari,

a ako na aneksu piše da vrijedi do konkretnog datuma u ovom slučaju

do 31.03. i ako ste ga potpisali onda vam vrijedi samo do tog datuma, a više ne
vrijedi onaj stari, jer ste ga time anulirali što znači da obavezno morate
potpisati novi.

i to je to.

pozdrav

Ivana.