[smartdoctor] Re: Novo ugovaranje

  • From: Jasna Mv <jasna.vucak@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 May 2013 08:12:17 +0200

Zovu me ljudi panicno jer se sada vise ne zna kojeg aneksa od kojeg datuma a
naravno svi se boje da ne ostanu na vjetrometini bez ikakvog ugovora. Na koje
anekse se to odnosi jer ih je toliko bilo i zna li itko o cemu se ovdje radi. I
cini mi se da ovim ocajnickim pokusajima sijanja straha medu koncesionare je
zapravo sve jasnije o cemu se ru radi

Sent from my Iphone
Jasna
xx