[smartdoctor] Re: NOVI LIST 14-08-2012

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Aug 2012 20:41:59 +0200

Ha vjerojatno je njoj i let jumbojetom do Australije nesofisticiran, jer,
Bože moj, pa 18 ljudi je već bilo na Mjesecu i onda valjda svaki
pučkoškolac na Zemlji mora znati voziti bar Airbus, a kontrolori leta
ionako nemaju što sofisticirano raditi kad je tako jednostavno letjeti.  I,
budući da je njihov sustav dobro posložen, zrakoplovi se u tom sustavu
popravljaju sami i nisu potrebni mehaničari za tako nesofisticirani
postupak kao let do Australije.

Dana 14. kolovoza 2012. 19:24 aleksandar ljubotina <