[smartdoctor] Re: NOVI LIST 14-08-2012

  • From: aleksandar ljubotina <alexandar_ljubotina@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Aug 2012 10:24:06 -0700 (PDT)

Kaže novinarka Sanja: "Nekidan sam se išla naručiti za jednu CT pretragu, ništa
tako jako sofisticirano.... Kako li tek u njenom vrijednosnom svijetu glede
sofisticiranosti kotiraju usluge obiteljskih liječnika? Uostalom, nije li nas
upravo novinarka Modrić nazvala opasno nekompetentnim...  Zato, dobro se
opremimo, sofisticirajmo i kompetirajmo, jedino tako će javnost promijeniti
percepciju o nama..

 Pozdrav, Saša