[smartdoctor] NE-dostupnoj grupnoj praksi

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, 'Ordinacije Lazić' <desk@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Aug 2012 20:28:36 +0200

Kako kolega Goran Lazić nije jedan od  tri prakse koje su u " pilotu " ,već
namjerava ponuditi svoj oblik grupne prakse,ispravljam  iznošenje njegovog
imena u kontekstu potencijalne  cjelodnevne dostupnosti grupne prakse.Goran
me upozorio kako je pristalica grupne prakse oduvijek ,ALI  NE DOSTUPNE
PRAKSE.Ne slaže se nikako   sa 7-21 u niti jednom obliku i ne bi pristao na
takve uvjete.

"Ja i kolege iz obiteljske i pedijatri koji se nalazimo  u istom prostoru
planiramo ponuditi hzzo-u projekt grupne prakse s dtp-ima bez granice pa
neka usporede upućivanja prije i poslije kao i zadovoljstvo
pacijenata."-njegove su riječi.

Slažem se-pacijentima sve moguće usluge po tipu posebno plaćenih DTP-a bez
limita,a o 7-21 brojevima NITI SPOMENA PRI UGOVARANJU GRUPNE PRAKSE. Ida,evo
ispravila sam pogrešan kontekst-Goran-dostupna grupna praksa.Ispričavam se.