[smartdoctor] Re: MCS - Stalna thp. / ponovo 2. x

  • From: Meri M <mmeri1399@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Aug 2012 11:55:41 +0100 (BST)

Hvala Dijana, upravo to .
Ovo s MCS-om je katastrofaaaaaaaa

________________________________
From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, 17 August 2012, 9:41
Subject: [smartdoctor] Re: MCS - Stalna thp. / ponovo 2. x

Koliko to placate? 470 KN?
Pa ljudi moji, kaj vam je? I još svi stalno njurgate na njih.
Pa kaj ste tak mazohistični prema sebi? Jasno mi je samo za domske ordinacije
koje po defalutu moraju. Ali ostali....

Lp, Dijana
Poslano s mog iPhone uređaja
17. 8. 2012., u 08:42, ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx> napisao:
ušli smo u štos,ali nije tako pregledna i brza kao ranije-valjda moraju
pokazati da za 470kuna mjesečno i nešto rade?!