[smartdoctor] MCS - Stalna thp. / ponovo 2. x

  • From: O.O.M. dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Aug 2012 09:07:33 +0200

Dragi moji supatnici , diljem lijepe naše ?!
pa ovo je prestrašno , jutros dođoh u dežurstvo i imam što vidjeti -
implementirali su mi novu ST. Totalni nered , više od 1/2 podataka jednostavno
nema , a uvjeravaju me kako će mi biti brže , bolje i lakše.Prestara sam ,
prepotrošena / od silnih gluposti koje nam se nameću / da bih se po milijunti
puta prilagođavala i ispravljala tuđe greške.
Leo , stari " ratni " druže , pošalji mi br. mobitela od gosp. ministra - imam
mu priopćiti puno lipih stvari.
Pokušat ću informirati medije - ovu torturu se više ne može podnositi , zar ne
?!.
Srdačan pozdrav , Perić