[smartdoctor] Re: MAGNETNA REZONANACA

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 21:04:10 +0200

Da, ali larpurlartisti nisu od tog baš naročito dobro živjeli, većina je na
kraju imala grudu zemlje i lopatu pripitog grobara koji nije kužio ni sliku
na oltaru grobne kapelice.  A onda nekih sto godina kasnije neki je
kritičar iskopao par larpurlartističkih slika, shvatio da su remekdjela i
onaj za čije se kosti više ne zna gdje su odjednom vrijedi par desetaka
milijuna funti po aukciji.

Naši larpurlartisti imaju sigurno već izgrađena mjesta koja se neće
zatrpavati lopatama, a imaju izgrađeno i mnogo toga drugoga za onaj period
prije toga.  A larpurlartizam im to savršeno omogućuje.  Šteta što
slikarski klasici nisu imali HZZO tamo negdje prije 100-200 godina.

Dana 23. kolovoza 2012. 20:44 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je