[smartdoctor] Re: MAGNETNA REZONANACA

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: Listaaa <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 11:46:30 -0700 (PDT)

A pa i mi imamo neurokirurga koji jos malo pa ce stat na Korzo i potezat ljude
za rukav i nutkati im magnet ili CT.
Ili moja pacijentica cistacica u KBCu koja u mojoj cekaonici sredjuje ljudima
fizikalne, magnete, spec preglede zato 'jer joj je zao ljudi'. Kad sam otisla
roditi, rekls je mojoj medicinskoj sestri- pa sta mi nije rekla, ja bih joj
sredila epiduralnu. I ja vjerujem da ona bi za razliku kolege koji je dao sve
od sebe da je ne dobijem uz ispriku- imali smo problema s anesteziologijom?!
No ne pricamo o tome- ako nema prepruke, nema magneta. Prici kraj.

Sent from Yahoo! Mail on Android