[smartdoctor] Re: Kriminalac

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2012 21:16:27 +0100

E PA AKO USKOK PRATI NAŠU LISTU ONDA KOGA VRAGA ČEŠU U SVOJIM UREDIMA, ŠTA
VEĆ NISU USPJELI ZBROJIT 2+2 , KRETENI JEDNI  ??????

A DAJ, SAD KAD ME VEĆ USKOK GLEDA, DAJ MI RECI USKOK A KAJ TAK DUGO ŠUTIŠ ,
KAJ OD TEBE NI NITI GLASA ČUT KAJ JE TVRTKOVA ZGORELA ?

HA? DI TI JE TU PETLJA ?

JEL ZBOG LAŽNIH PENZIJA IL ZBOG RATNIH PUTOVA PO GDJE ONO ? A MAJKANE ? A
???

JEL USKOČE, DAJ MI DOĐI NACEPAT DRVA ZA PEĆ , AJD DOĐI K MENI , MATER TI
NEJEBEM, AK SU TI DOKTORI S BONOM ZA ŠPECERAJ NAJVEĆI DOMET , MAJKU TI
ŽARENU , NANU TI NEJEBEM, LJEČIT ĆU TI MAMU , ZNAŠ KAJ...I

BOŽENA SANKOVIĆ