[smartdoctor] Re: Kriminalac

  • From: Željka Perić <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2012 12:58:32 +0100

Draga moja ,
naravno da niste sami - želim vjerovati da veliki dio supatnika razumije Vaše osjećanje i dijeli ga s Vama. Sinoć sam pokušala / u dobroj mjeri nas je " pobrkala " ostavka 1. potpredsjednika Vlade - veze su " pucale , sve je bilo skraćeno / objasniti svekolikoj javnosti kako stvari stoje - ustvari i mogu Vam reći da su me ljudi nazivali i davali nam podršku zgroženi ovom hajkom. Ostajte mi dobro , čuvajte se , svako dobro Vama i familiji , srdačan pozdrav iz Slavonije , Perić

Sent: Thursday, November 15, 2012 11:45 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Cc: nives.topolnjak@xxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: Kriminalac

Draga Nives,
Znam da ti je teško u ovom trenutku  i da  se osjeća kao Pale
sam na svijetu, ali  trebaš znati da su pravi prijatelji i
kolege uz tebe.
Svaku rečenicu koju si napisala je na mjestu.
Naša komora  ne treba se samo  oglasiti  priopćenjem Jutarnjem
listu nego postupiti po svim člancima Zakona koje su tamo
naveli,(kaznena prijava novinara i urednika, te prijava Sudu
časti novinarskog društva istih)
Drž se draga,
Iris

Quoting "Dr. Zrinka H. Leskovar ordinacija Vinica"
<dom.zdravlja.varazdinske.zupanije14@xxxxxxxxxxx>:

Draga moja, kaj bi bila sama, puna nas je lijepa naša Hrvatska - svi od reda kriminalci, pa zato se i držimo skupa ( bar na našoj listi - udruženi zločinci), iako su nas zatočili u ove naše ordinacije da radimo posao koji volimo....
Quo vadis Croatio...
Nakon svih promjena raspoloženja danas sam baš jako tužna...
Pozdrav svim mojim dragim kolegama diljem Lijepe Naše, Zrinka