[smartdoctor] Kako preživjeti težak radni dan????

  • From: "Vesna Orsulic" <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 May 2013 11:51:27 +0200

Draga kolegice Božena,
dobro nam došli, uz vas sigurna sam da će nam biti još zabavnije.
Nova Gradiška je na autoputu za Slavonski Brod oko 140 kilometara od Zagreba, a
onda je bolnicu lako naći kad se siđe s autoputa jer postoje oznake.
Ako treba još nešto javite se na moj mob 098 729 892
Za sada ste četvrta prijavljena,pomalo se sakupljamo,kotizacija ide preko
Conventuscreda.
pozdravčić V