[smartdoctor] Re: [Hrdr] Internet i mi

  • From: Zrinko Karlovic <zrinkokarlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Aug 2011 04:46:53 -0700 (PDT)

Pa zato nas i neće proglasiti...  Odmah bi se digle i međunarodne udruge, a o internetskim peticijama da i ne pričam!

Ipak, čudno da nam uz ovoliko roktanje i kokodakanje na našim listama nitko ipak nije uspio ishodovati takav status...

From: Zrinko Karlovic <zrinkokarlovic@xxxxxxxxx>

To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Date: Friday, August 12, 2011, 5:41 AM

Pogledajte malo bolje način kako se stranica konstruira.  Oni su samo ugradili struke (što nije problem naći) i općine (što je još manji problem naći).  Svakog pojedinog liječnika mora upisati onaj koji ga ocjenjuje, osim ako ga netko od ocjenjivača nije upisao ranije (onda se samo nadovezuje).

To je kao kad korisnici nekog foruma, npr našeg KoHOMovog, otvaraju nove teme.  Kreatori i administratori nemaju ništa s tim.

Na ovom najdoktoru sve izgleda zakonito.  Moralno možda upitno, ali ništa što bi odudaralo od onoga što se događa širom svijeta.  Baš zato što je to na nivou jednog foruma i što svatko može pisati što hoće (tako se i svatko od nas može prijaviti i staviti najbolje moguće komentare o sebi samom) nitko ovakvu stranicu neće previše ozbiljno shvatiti.  Pa ja sam mogu naći neko ime u Istri ili Slavoniji i popljuvati ga, kao što mogu otići na neki filmski forum i popljuvati film kojeg nikad nisam gledao.

Zato mislim da se previše uzbuđujemo zbog nečega što je samo nečija razonoda.  Možda ne sasvim bezazlena, ali svakako mnogo manje opasna nego kad se ovakvi tekstovi pojave u novinama.  A znamo da se i to događa, odavno.  A novine čita mnogo više ljudi, ljudi koji tim novinama vjeruju mnogo više nego korisnici nekog foruma svom mediju.  Vjeruju, jer se sjećaju novina u kojima je nekada morala pisati istina, bar maksimum istine kojega su mogli saznati. I žive u zabludi da je još uvijek tako.

Pozdrav

Zrinko