[smartdoctor] Re: Hitno mi treba odgovor

  • From: Vesna Samardzic <vesna-os@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: NOVA lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Mar 2014 10:25:03 +0100

nadopuna, u područni ured prema mjestu svog stanovanja

From: vesna-os@xxxxxxxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: Hitno mi treba odgovor
Date: Wed, 26 Mar 2014 09:09:40 +0100

ovisno o dijagnozi, treba napraviti dopunu dg.

Date: Wed, 26 Mar 2014 08:15:08 +0100
Subject: [smartdoctor] Hitno mi treba odgovor
From: ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Dragi svi,može li mi netko odgovoriti- gdje osoba koja otvara bolovanje na
osnovu bolesti iz priznate ozljede na radu( prije 2 godine ) mora ići sa
nalazima, koji podrućni ured , da li po mjestu svog stanovanja( jer tamo je
nosila dokumente za priznavanje ozljede na radu ) ili po mjestu rada svog
liječnika.
- da li se to može obavljati telefonski ili slanjem faksom ili se mora ići
osobno.Naime liječnici ne prolaze niti uputnice niti recepti po toj dijagnozi
-koja je priznata kao ozljeda na radu a i radi se o otvranju bolovanja sa tom
dijagnozom po kojoj bi onda trebalo biti plačeno bolovanje 100%????
Zahvaljujem na brzom odgovoru .Ljiljana