[smartdoctor] Re: Hitno mi treba odgovor

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Mar 2014 18:02:41 +0100

Pa nisam baš sigurna da se može otvoriti bolovanje već zaključene ozljede
na radu Treba se poslati kontroloru i zatražiti novu dg. u smislu
komplikacije OR .Bolovanje se otvara kao A0 a naknadno se izmjeni.
L.P.Lada

Dana 26. ožujka 2014. u 16:08 Nada Marković <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx

JPEG image