[smartdoctor] Re: GP surgeries to open seven days a week, says David Cameron

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Oct 2013 14:31:26 +0200

Eh, Damire, tako se rijetko javljaš a onda nam zagorčiš ovakvim
materijalom!  Već vidim kako naši zakonodavci trljaju ruke što je sjajno
englesko zdravstvo našlo pravo rješenje, upregnuti obiteljske liječnike,
staviti im jaram, uzde, plug i...u akciju!

Ako pogledamo članak. vidjet ćemo terminologiju koju upotrebljavaju i naši
nadređeni

"*The prime minister said he would like GP surgeries to open from 8am until
8pm and over the weekends to fit in with the lifestyles of working people.*"

COM; dobar dan, sretan povratak...  Da ne govorimo o pojmu *lifestyle*...
moj je stil života biti budan po noći, neka mi izvole otvoriti šalter u
Elektri da mogu u tri u noći platiti račun u sladu sa svojim stilom života!

"*obviously our accident and emergency departments do a brilliant job*"

I Englezi su zadivljeni atraktivnošću hitne pomoći koja radi briljantan
posao za razliku od obične lijene marve.

"*for hard-working people it is often too difficult because you are at
work, you can't get an appointment at the time that fits.*"

Mene zanima rade li i sudovi, državni uredi, lokalna samouprava itd u istom
tom radno vremenu, jer meni se čini da *hard-working people* trebaju i
druge usluge, a ne samo zdravstvene!

"*cash going to groups of GPs who come up with the most efficient ways to
extend opening hours*"

Evo prilika da se i Englezi podijele u potpisnike i nepotpisnike...

"*they can offer appointments at times that suit hard-working people*"

I za kraj još jedan naglasak an hard-woeking people.  Jer to nikako nisu
obiteljski liječnici, oni koji će raditi 12 sati dnevno 7 dana u tjednu (to
je 84 sata tjedno, zapravo je isto što i onih famoznih 48 ali ih je netko
malo dislektičan dogradio u svoje ideje).

Bit če zanimljivo hoće li se naše ministarstvo i HZZO ugledati na Engleze
sada, jer koliko se sjećam nisu se ugledali u njih onda kad su strancima
plaćali da dolaze raditi preko vikenda kako bi se njihovi liječnici mogli
odmoriti i kvalitetno raditi u redovnom vremenu tijekom sljedećeg tjedna.